Vi har med Exstream og StreamServe fra OpenText™ output management systemer, genereret responsive e-mails til kunder, både B2C og B2B.
Responsive e-mails handler ikke om det system der afsender selve e-mailen, men mere om den HTML skabelon som bruges. Det er her vores viden blandt andet er.
Responsive e-mails er vækstet kraftigt de seneste år, og grunden til det er at mellem 47% af af e-mail åbninger foregår på en mobil telefon, nogle mærker ser helt op til 70% åbninger af e-mails på en mobil telefon.
Undersøgelser viser at 80% sletter deres e-mail hvis ikke den ser pæn ud på deres mobil telefon.
Hvad er en responsiv e-mail?
Det er en måde at styre sin HTML design skabelon til mediet e-mail.
Der skal se godt ud og virke på ethvert klient man kan bruge til at læse e-mails på. En responsiv e-mail tilpasser sig automatisk til skærmstørrelsen, så den vil se godt ud uanset om den er åbnet på en smartphone, tablet eller computer, og den vil være let læselig for modtageren.
Vi har hjulpet vores kunder til at lave responsive e-mails, således at deres kunder nemmere og lettere kunne læse budskabet.